خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/27 - 11:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

وزارت بهداشت موضوع کمبود پزشک متخصص در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر را برطرف کند؛ کمبود امکانات پزشکی در حوزه انتخابیه مشهود است

نماینده مردم نماینده مرم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: وزارت بهداشت موضوع کمبود پزشک متخصص در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر را برطرف کند.

عبدالناصر درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به کمبودها و مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در خصوص رفع مشکلات بهداشت و درمان شهرستان های حوزه انتخابیه قول هایی داده شده است اما تاکنون به این وعده ها عمل نکرده اند مثلا مقرر شده بود که آمبولانس برای بیمارستان ها اختصاص یابد ولی فعلا این موضوع اتفاق نیفتاده است.



وی افزود: همچنین در موضوع پزشک متخصص مراکز درمانی ما به شدت با مشکل مواجهه هستند و همان تعداد پزشکی که هم وجود دارد توان پاسخگویی به مراجعه کنندگان را ندارند به لحاظ امکانات هم در مضیغه هستند.



نماینده مردم  ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مرکز سوانح سوختگی وجود دارد که چندین سال است به حال خود رها شده و این پروژه نیمه تمام مانده است لذا وزارت بهداشت باید به این موضوع رسیدگی جدی کند.



درخشان عنوان کرد: شهروندان در حوزه انتخابیه باید برای کوچکترین مسئله پزشکی به مرکز استان و یا استان های همجوار سفر کنند که این موضوع نیز باعث ایجاد خطرات جاده ای می شود و باید گفته به لحاظ پزشکی وضعیت مناسبی نداریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 374812
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم